Nieuwsbericht

Whatsapp nu met Partena Ziekenfonds

Klanten van Partena Ziekenfonds kunnen nu ook whatsapp gebruiken als ze een korte vraag hebben. Met een gemiddelde tijdsduur van vijf minuten per conversatie via WhatsApp, behandelen we op deze manier de vragen van klanten sneller dan ooit. 

WhatsApp is een van de gemakkelijkste tools om mee te werken. Zo is het ziekenfonds voor iedere klant vlot toegankelijk. Klantervaringen optimaliseren door onder andere digitalisering is dan ook prioritair voor het ziekenfonds.

Partena laat zien dat het mee is met zijn tijd. Ze afficheren zich als progressief en hedendaags.
Herman Konings, trendwatcher  van Pocket Marketing/nXt in Belga.

Aanpassen aan de klant

WhatsApp is vandaag heel populair als communicatiemiddel. Communicatie per telefoon en e-mail is nog steeds belangrijk. Toch vindt het ziekenfonds dat men daar niet krampachtig aan moet vasthouden, als blijkt dat de Vlaming op een liever andere manier communiceert.  “Onze klanten reageren alvast erg positief en maken reeds enthousiast gebruik van de tool”, aldus Sarah Masschelein, woordvoerster Partena ziekenfonds. 
 
whatsapp

Gerelateerde categorieën

Blijf op de hoogte!

Schrijf je in en ontvang maandelijks ons ziekenfondsnieuws en gezond advies.

Ik schrijf me in

Meer weten? Contacteer ons!

Interesse in onze producten? Meer weten over onze dienstverlening? Stel je vraag via het contactformulier. Onze medewerkers helpen je graag verder.

Blog en nieuws

Gezond advies, het laatste gezondheidsnieuws en alles over onze workshops en infosessies

Wij luisteren altijd

Kiezen voor Partena Ziekenfonds is kiezen voor een onafhankelijk ziekenfonds dat bereikbaar is waar en wanneer het jóu past! 


Sluiten

Kantoorzoeker

Bent u op zoek naar het dichtsbijzijnde kantoor?

Zoek een kantoor

Onlinekantoor

Door je aan te melden kun je al je dossiers opvolgen, e-Boxberichten lezen, ...

Onlinekantoor